Про те, хто ми і чим займаємося, говорить
наша назва: АА+, accounting & automatization.

АА + - компанія, яка розробляє та впроваджує інформаційні системи для управління фінансами підприємств на базі 1С 8.3. При цьому наші Клієнти отримують набагато більше, ніж просто автоматизовану систему бухгалтерського обліку.

 

Ми допомагаємо власникам та їх менеджерам:

  • організувати управлінський, а не лише бухгалтерський облік,
  • побудувати прозору систему фінансового контролінгу - бюджетування, аналізу та контролю фінансових результатів,
  • автоматизувати всі етапи управління фінансами компанії.

Відомо, що для багатьох компаній фінансова звітність досі залишається "PR-ом для податкової служби". Одна з причин - типові, "коробочні" рішення на базі 1С, популярні в Україні та доступні за ціною, не адаптовані до реалій кожної конкретної компанії. Відтак, їх використання з метою реального управління  фінансами є недоцільним, або навіть  неможливим. 

 

Щоб використовувати зручний і недорогий програмний продукт для управління фінансами компанії, а не тільки для цілей бухгалтерського обліку, необхідна його адаптація до специфіки конкретного бізнесу. Ми допомагаємо вирішити це завдання: отримати коректну фінансову та оперативну звітність для реального управління бізнесом, а не тільки для її надання контролюючим структурам.

 

Наша мета - стати компанією № 1, яку Клієнти обирають для побудови системи управлінського обліку, фінансового контролінгу та автоматизації процесів управління фінансами.

 

Як єдина команда ми працюємо з жовтня 2012 року. За цей час реалізовано більше 10 комплексних проектів з постановки систем управлінського обліку й автоматизації бізнес- процесів управління фінансами. А в активі наших співробітників - більше 45 успішних проектів для компаній та їх представництв в Україні та Росії.

 

Основа нашого бізнесу - кваліфіковані фахівці, сучасні технології та комплексний підхід до ведення проектів.

У команді АА + працюють тільки сертифіковані проектні менеджери, програмісти та фінансисти. Кожен з ключових співробітників має більше 7 років досвіду в управлінні комплексними проектами, у постановці систем управлінського обліку та контролінгу, в автоматизації бізнес-процесів підприємства. Обов'язкова вимога - досвід роботи в штаті компаній, на стороні Замовника.

 

Основа нашого успіху - лояльні Клієнти, які готові рекомендувати нас своїм колегам та бізнес-партнерам. Окремі відгуки розміщені в розділі "Наші проекти".

 

Будемо раді бачити Вас серед Друзів і Клієнтів!