Підвищення якості сервісу , швидкості реакції на запити, утримання лояльних Клієнтів - далеко не повний перелік завдань, які допомагає вирішити СRM -система.
Ринок пропонує багато варіантів СRM - дуже вдалих рішень, з масштабним і корисним функціоналом, для різних сфер бізнесу. При цьому до цих пір ведуться суперечки про целесобразность інвестицій в СRM - проекти: дуже часто вони не окупаються.
Важно пом'ятати: головна мета інвестування грошей в CRM-проекти – це підвищення прибутковості Вашого бізнесу.
Основна причина невдач - СRM не використовується повною мірою. Дорогий і якісний продукт експлуатується на 10-15% від його можливостей. Експерти та розробники, як правило, звинувачують у цьому команду компанії-замовника: нечіткі вимоги на старті проекту, неготовність і небажання персоналу використовувати новий продукт у своїй роботі.
Как показывает наш опыт, «человеческий фактор» далеко не всегда является причиной проблем с CRM-проектом.
Щоб зрозуміти проблему, варто згадати про первинне призначення СRM-системи. Насамперед, CRM потрібна для збору та аналізу інформації.
Фінансова інформація про Клієнта - один з найважливіших блоків.
Якщо її немає в CRM - це неповноцінні дані і неповноцінна система. Іншими словами, якщо CRM-система не інтегрована з обліковою системою - працювати з нею незручно. Ризик того, що нею не будуть користуватися, істотно зростає. Це означає, що інвестиції в її придбання, впровадження та підтримку, швидше за все, не окупляться.
Використання СRM-модуля на базі 1С, адаптованного до потреб Вашого бізнесу, повністю вирішує цю проблему.
Всі дані про Клієнта, в т.ч. фінансова інформація, зберігаються в єдиній базі, що виключає помилки в процесі обміну та конвертації даних. Менеджерам не доводиться працювати в різних системах - а значить, ризики незатребуваності CRM зведені до мінімуму.
Мы пропонуємо Вам впровадити бюджетне та эфективне СRM-рішення на базі 1С. Важлива перевага: вартість такого рішення зазвичай у 6-10 разів меньше по сравнению с внедрением альтернативных решений.
Менша вартість і менші ризики впровадження дозволять швидше окупити проект, побачити реальну віддачу від нього вже в перші 6-9 місяців після запуску.